.comment-link {margin-left:.6em;}
Name:
Location: Karaj, Tehran, Iran

Friday, January 06, 2006

آری امروز گویی فرشته ای مرا دید و بگفت : تو را زیبا و شایسته می بینم. عجیب اهریمنی است در راه من، که خود را اینگونه همچون فرشتگان جلوه می دهد تا مرا به این لجن و نکبت راضی سازد تا بیهوده سر بلند کنم ، و به خویشتن افتخار کنم. تا بدین قانع باشم و خود را در این لجن زیبا بینم.

ابتدا باورش کردم و خود را لحظه ای زیبا دیدم و پس از دیر زمانی لبخندی از اعماق قلبم بر چهره ام نشست. اما دیری نپایید که دستت را رو کردم. امروز از سر راه برداشتمت تا با سلاحی درخور به جنگ این مرد تنها بیایی.

پس راه خویش از سر گیرم.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

diviani ke dar rooz ma anha ra mibinim besiyarbishtar az on hastanad ke ma anha ra dark konim.pas zadan jahanamiean,door shoodan az anha tanha yeki az anhast vali behtarin rah ine ke hamishe begi man "iman jaberi"hastam ashghal fahmidi va bad az anast ke mitavani hamishe khood ra pirooz in bazi bedani.pas dorood bar iman jaberi

7:47 PM  

Post a Comment

<< Home