.comment-link {margin-left:.6em;}
Name:
Location: Karaj, Tehran, Iran

Saturday, November 12, 2005

امروز در حالی که به گذشته می اندیشیدم یک ویرانی همیشگی در خودم یافتم.من وقتی مشکلی سر راهم باز میشود بدون هیچ تلاشی مسیرم را عوض میکنم. هر کاری که آغاز میکنم تا پایان انجام نمیدهم.از این شاخه به اون شاخه زیاد میپرم. همیشه همینطوری بوده ام . هیج وقت سعی نکردم راه حلی برای مشکلاتم بیابم، شاید راحت تر از اون چیزی میبود که فکرش رو میکردم.

تو درسام اینجوری بودم، توی جستجوهایم اینگونه بودم( فقط در مورد استقلال اینطوری نیستم!). واخیرا" پی بردم در مورد کسی که دوست میداشتم هم اینگونه بودم. وقتی مشکلی ایجاد شد به طور کلی بی خیال شدم.

واقعا" ضعف بزرگی است دوستان من ، برای همین هیچگاه در مورد مشخصی رشد نکردم. جای درخت بودن بوته ام ، در صورتی که عاشق درختانم. پس من سلحشور نیستم، وای که چه احساس ضعفی دارم.نباید اینطور بمانم.

از خداوند و همچنین شما ای دوستان خراباتیم تمنای کمک میکنم. اگر درمانی برای این درد دارید به این مسکین خراباتی بدهید. با قلبی سرشار دستانتان را میبوسم. شاید این هم به آن مسئله بی ایمانی بازمیگردد؟


2 Comments:

Blogger ایمان said...

Salam
hamishe roozbeh avalin nafari bood ke vase postaye man comment mizasht ama in dota akhari shabijoon gozashte ke khaili mamnoonam.

6:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

salam jigar.aval in ke barae derakht boodan ehteaj dari ke be khorshid negah koni.dovomish hamid inja neshste salam miresone.badehs chera hich vaght man avalin nafar naboodam

11:54 PM  

Post a Comment

<< Home