.comment-link {margin-left:.6em;}
Name:
Location: Karaj, Tehran, Iran

Thursday, December 21, 2006

آری زندگی ام در این روزها شده است تمام آن دو بیت شعری که بلدم. نشستن در کنج اتاق سردم و نوشیدن قهوه ی گرم و سیگاری که با هراس در کنج لب هایم روشن است و می نگرم به عکس سیاه و سپید کرت کوبین فقید. مردی که با تمام شچاعت خود را در نوردید. و من، من شجاعت درنوردیدن خود را ندارم. دائم جمله ی (( مرد تنها دیو و بشکن با یک طرانه )) را زمزمه کردن و در اعماق ذهن فرو رفتن.

طنین گرم موسیقی در اتاق همچنان جریان دارد و من به زنده بودن مشکوک. با نگاهی سرد به روزنامه ها از چهار دیوار اتاق بیرون رفتن و بیشتر نگران شدن.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ایمان جان واقعا قلم شیوایی داری. لذت میبرم.وقتی میخونم ولی به خودت ایمان بیار. توانایی هایی داری مه به تنهایی باهاشون به عالمی سری!!!
خیلی ک.چیکتم.

12:35 AM  
Blogger ایمان said...

مهیار جونم من چاکرم. بابا بی خیا دیگه چوب کاریم نکن.

1:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

حقیقت بود ایمان چوبکاری نکردم به جان خودم

12:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

hi
ba ye bazi chetori ? be blog man ye sar bezan toO yalda bazi sherkat kon khosh hal misham
bye

5:55 AM  

Post a Comment

<< Home